"Pain of mind is worse than pain of body."

Det er som om at jeg er besat.
Besat af dæmoner som kun vil mig ondt.

Jeg tror virkelig at jeg er ved at blive psykisk syg. Spørgsmålet er...
Hvorfor lige mig?

"The chains of habit are too weak to be felt until they are too strong to be broken."


torsdag den 12. januar 2012

Litteraturliste, taknemlighed og kontaktoplysninger.

Henvisning til brugt litteratur og links:

Bøger:

OCD hos børn og unge af - Per Hove Thomsen (Red.) Psykologisk forlag.

Egne notesbøger


Webside:







Billeder:


Sarah W-F.

Citater:

Ukendt.


En særlig tak:

- Tak til min mor, Connie, som har kæmpet en kamp for at få mig hurtigst muligt i behandling og har hjulpet mig med at huske på de gode ting i livet. Støttet mig i svære perioder, samt støttet op omkring dette projekt og er hjernen bag idéen: at skrive det hele ned.

- Tak til min veninde, Karoline, for at ville have levet sig ind i dette univers og givet mig ris og ros! Tak, fordi hun ikke blev skræmt væk af min fortælling, men derimod støttede mig og gav mig blod på tanden til at skrive videre på projektet.

- Tak til mine tidligere psykologer. Selvom det er deres job at hjælpe mig, er jeg mere end taknemlig for deres tid, hjælp og støtte! Jeg har den største respekt for deres arbejde.

-  Og en allersidste tak til min OCD. 
Uden den, ingen blog.

DU KAN KOMME UD AF LABYRINTEN AF TVANG!


Kontaktoplysninger:
Hvis du undre dig over noget, har ris, ros eller gerne vil stille mig spørgsmål:
Sarsu.wighfritzen@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar