"Pain of mind is worse than pain of body."

Det er som om at jeg er besat.
Besat af dæmoner som kun vil mig ondt.

Jeg tror virkelig at jeg er ved at blive psykisk syg. Spørgsmålet er...
Hvorfor lige mig?

"The chains of habit are too weak to be felt until they are too strong to be broken."


tirsdag den 10. januar 2012

Dilemmaet.

Min angst for ånder begyndte så småt at titte frem i mit hoved'.
Jeg fik angst og blev bange for hvad der kunne være bag døre og under min seng.
Angst for om nogen stod bag mig, når jeg var i bad.
Og angst for om en ond ånd ville gøre mig ondt, når jeg faldt i søvn.
Jeg gav ligefrem en ond ånd skylden for min OCD.
Måske besatte den mig og fik mig til at have det som 'forskere og psykologer' kaldte "OCD"..?


Den skal stå RIGTIGT.
... Ellers er det min skyld, hvis min mor dør i morgen.

 Tankerne om stolen skal renses væk.
Måske skal jeg alligevel tørre den af med mit ærme,
i stedet for at vifte med hånden?
Eller også kunne jeg sætte mig på stolen, og tage 'det' (hvad det end er) på mig,
så det ikke kom på andre...
Jeg kunne også bare gøre det med én finger?
- Så udfordre jeg da min OCD lidt.
Eller... jeg kunne også bare kigge tilbage på stolen,
og tænke 'det' væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar