"Pain of mind is worse than pain of body."

Det er som om at jeg er besat.
Besat af dæmoner som kun vil mig ondt.

Jeg tror virkelig at jeg er ved at blive psykisk syg. Spørgsmålet er...
Hvorfor lige mig?

"The chains of habit are too weak to be felt until they are too strong to be broken."


torsdag den 12. januar 2012

Jeg smiler fordi jeg er lidt speciel.


Fordelen ved at være lidt speciel: Er at, jeg i hvert fald, har lært at sætte mig ind i andres problemer og tanker og forstå dem, fordi jeg ved hvor vigtigt det er at for folk at man forstår dem og prøvet at sætte sig ind i deres tankegang. Jeg kan dermed tænke meget kreativt, fordi jeg førhen og nogle gange stadigvæk tænker ud i ekstremerne. Jeg har prøvet at være helt nede, men fandt ud af at der altid var en vej op, selvom den var skjult godt og grundigt. - Og det vil jeg altid huske!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar